ΕΛΔΙΑ Α.Ε.

Η ΕΛΔΙΑ Α.Ε. βελτιστοποιεί την παρακολούθηση των χρηματοοικονομικών ροών της

Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Η Ελληνική Διαχείριση Απορριμμάτων Α.Ε. παρέχει λύσεις σε θέματα διαχείρισης και αποκομιδής στερεών αποβλήτων επιχειρήσεων.

ΚΛΑΔΟΣ

Διαχείριση απορριμμάτων και ανακύκλωσης

ΕΦΑΡΜΟΓΈΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΆΘΗΚΑΝ

Pylon Commercial Advanced

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Νέα συνεργασία της Easy Solutions – Platinum Partner της EpsilonSingularLogic με την εταιρία ΕΛΔΙΑ Α.Ε. για την εγκατάσταση και παραμετροποίηση της εφαρμογής Pylon Commercial Advanced.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Η ΕΛΔΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1997 στη Θεσσαλονίκη και σήμερα κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της διαχείρισης απορριμμάτων και της ανακύκλωσης στη Βόρεια Ελλάδα. Η Eταιρία παρέχει λύσεις σε θέματα διαχείρισης και αποκομιδής στερεών αποβλήτων των βιομηχανικών και εμπορικών επιχειρήσεων, των ΟΤΑ ή των Οργανισμών του ευρύτερου δημοσίου τομέα.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

Η ΕΛΔΙΑ Α.Ε είχε ως βασικό στόχο την ευκολότερη διαχείριση των εμπορικών και λογιστικών συστημάτων της και την δημιουργία ενεργειών που θα διευκόλυναν την καθημερινότητα των εργαζομένων ως προς τις αναγκαίες εργασίες τους.

Η Λύση

Προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της εταιρίας υλοποιήθηκαν:

  • Ομαλή μετάβαση από την προηγούμενη εφαρμογή με εκ νέου δημιουργία δομής για την αποφυγή πρότερων προβλημάτων.
  • Σωστή αντιστοίχιση επαφών και στοιχείων
  • Πλήρης εμπορική διαχείριση
  • Δημιουργία διαφορετικών σειρών παραστατικών ανα χρήστη ανάλογα με το εύρος των εργασιών της κάθε θέσης εργασίας και συσχέτιση τους με κεντρικές σειρές για παραλαβή/τιμολόγηση από πελάτη ή προμηθευτή
  • Παραμετροποίηση δικαιωμάτων κάθε χρήστη.
  • Παραμετροποίηση επιλέξιμων ειδών και υπηρεσιών ανά χρήστη
  • Υλοποίηση τιμοκαταλόγων πελατών με σενάρια εκπτώσεων
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών reporting
  • Λογιστική διαχείριση με δυναμικούς αθροιστές
  • Δημιουργία παραστατικών και παρακολούθηση συνδρομών μέσα από κύκλωμα συνδρομών και συμβάσεων
  • Σύνδεση Pylon με τρίτες εφαρμογές για την εισαγωγή δεδομένων πληροφοριών απαραίτητες για την τιμολόγηση και παραλαβή.

ΟΦΕΛΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

 

  • Σωστή οργάνωση των δεδομένων της εταιρίας με την εκ νέου εισαγωγή και παραμετροποίηση τους σε σχέση με την προηγούμενη εφαρμογή.
  • Κάλυψη όλου του φάσματος των αυξημένων αναγκών για την Εμπορική και Λογιστική διαχείριση της εταιρίας.
  • Βελτιστοποιημένη παρακολούθηση των χρηματοοικονομικών ροών.
  • Αποτελεσματική διαχείριση συνδρομών και συμβάσεων της εταιρίας με τους πελάτες της
  • Απόλυτη οριοθέτηση πεδίου εργασίας κάθε χρήστη για αποφυγή λαθών.
  • Βελτιστοποίηση κυκλώματος διακίνησης παραστατικών με δεσμεύσεις ειδών για ελαχιστοποίηση των λαθών.
  • Αυτοματοποιημένη εισαγωγή όλων των λογιστικών εγγραφών από το κύκλωμα της εμπορικής διαχείρισης.
  • Εξοικονόμηση χρόνου διαδικασιών
  • Εύκολη και γρήγορη χρηματοοικονομική ανάλυση με reports για την Διοίκηση της εταιρείας.

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εξατομικευμένες λύσεις και τα οφέλη που μπορούν να εφαρμοστούν στη δική σας επιχείρησης, επικοινωνήστε μαζί μας.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.
easy solutions_logo_website