Το PYLON ERP είναι λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών που επιτρέπει σε μία επιχείρηση μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, υπηρεσιών και πόρων να επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα και ορθές διοικητικές αποφάσεις.
Η καινοτομία του PYLON ERP αντικατοπτρίζεται στην τεχνολογική του “ευφυΐα” να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης.
Η ανάγκη θωράκισης της κερδοφορίας και της χρηματοοικονομικής υγείας, αποτελεί το υπ’ αριθμόν 1 ζητούμενο για τις εταιρείες σήμερα. Η περιορισμένη εποπτεία στις επιχειρηματικές λειτουργίες και τα ελλιπή δεδομένα από ασύνδετα πληροφοριακά συστήματα οδηγούν σε λανθασμένες αποφάσεις. Όλα αυτά είναι παρελθόν με το PYLON ERP.
Έχοντας σε ένα κεντρικό σημείο και σε πραγματικό χρόνο τη εποπτεία όλης της εταιρείας, με το PYLON ERP διαχειρίζεστε τις κρίσιμες λειτουργίες σε σχέση με τον αρχικό τους προϋπολογισμό και αποκτάτε το χρηματοοικονομικό έλεγχο μέσα από έγκυρη και πλήρη πληροφόρηση.
Το PYLON ERP ενσωματώνει σε μια ενιαία βάση δεδομένων όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης όπως:
Δυνατότητα σύνδεσης με την Υπηρεσία Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, EPSILON DIGITAL, για ηλεκτρονική αποστολή, αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ μέσω της ενσωματωμένης λύσης myDATA HUB. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης. Η επιλογή αυτή απλοποιεί την καθημερινότητα των χρηστών, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
H πρόσβαση στη πληροφόρηση, καθώς και η επεξεργασία των δεδομένων μπορεί να γίνει από desktop client, web explorer και από Mobile Applications (Android / iOS) με ταχύτερη ανάπτυξη της επιχειρηματικής ανάγκης σε ένα περιβάλλον με ταυτόχρονη διάθεσή του σε διαφορετικά περιβάλλοντα λειτουργίας.
Το ιδανικό εργαλείο για πελάτες χονδρικής που αντικαθιστά τις παραδοσιακές μεθόδους παραγγελιοληψίας. H τεχνολογική υπεροχή του PYLON, βασισμένο σε HYBRID τεχνολογίες, προσδίδει αμεσότητα στις πωλήσεις χονδρικής μέσα από ένα e-shop, μειώνοντας το χρόνο και το κόστος διαχείρισης παραγγελιών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.
Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης των στελεχών της επιχείρησης με τη χρήση κινητού ή tablet. Αρκεί σύνδεση στο internet και όλοι οι κρίσιμοι δείκτες της επιχείρησης είναι άμεσα διαθέσιμοι, μέσα από ένα απόλυτα εύκολο και σύγχρονο περιβάλλον γραφικών. Το Mobile Management παρέχει real time ενημέρωση για τους οικονομικούς δείκτες της εταιρείας, των πελατών, προμηθευτών ειδών, κλπ. Επιπλέον προσφέρει διαχείριση των e-mail, προγραμματισμό για τις ημερήσιες εργασίες (CRM Actions), αλλά και άμεση διαχείριση των εγκριτικών ροών.
Πλήρης παρακολούθηση φυσικών αποθηκών με πραγματοποίηση Φυσικής Απογραφής πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων αποθήκευσης και μετακίνησης των ειδών με αυτόματη δημιουργία παραστατικών, έλεγχος και διαχείριση Παραλαβών – Αποστολών (picking / packing) με καταγραφή και παρακολούθηση των όποιων διαφορών. Επιπλέον δυνατότητα επικοινωνίας του ERP με mobile devices σε online & offline mode.
Τα τεχνολογικά αναβαθμισμένα POWER ANALYTICS οπτικοποιούν την απόδοση της επιχείρησης και εξάγει reports παρουσιάζοντας με γραφήματα τις νέες τάσεις που δημιουργούνται. Το όφελος βρίσκεται στην δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων και επανεξέταση των στόχων της επιχείρησης.
Πλήρης πληροφοριακό σύστημα CRM επιταχύνει τις διαδικασίες μιας εταιρείας και ελέγχει την πορεία αυτών. Συμβάλει στην άρτια ανταλλαγή πληροφοριών ανάμεσα στα τμήματα εταιρείας βελτιώνοντας παράλληλα την εξυπηρέτηση και τις σχέσεις της επιχείρησης με τους πελάτες.
Δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών πελατών, παραστατικών εισπράξεων, και ενέργειες CRM σε tablet χωρίς να απαιτείται η συνεχής επικοινωνία του tablet με τον application server του Pylon.
Μετά την στρατηγική συνεργασία του ομίλου Epsilon Net με την Microsoft (Azure, Office 365, Skype for Business), ακολουθεί η διάκριση “Gold Cloud Platform” ως Microsoft Partner αποδεικνύοντας την εξειδίκευση στις Cloud εφαρμογές σε συνδυασμό με την ασφάλεια δεδομένων που προσφέρει το Azure.
Απεικόνιση του ιστορικού ενεργειών των χρηστών, ανάλυση των λειτουργιών των εταιρικών πόρων με σκοπό την αξιοποίηση του αποτελέσματος των δεικτών παραγωγικότητας. Χρόνος, πόροι, παραγωγή, δυνατότητες αξιοποιούνται προς όφελος της επιχείρησης.
Καταχώρηση ενεργειών CRM από Tablet χωρίς την απαίτηση συνεχούς σύνδεσης με την εφαρμογή. Δυνατότητα άμεσης οικονομικής πληροφόρησης από οποιοδήποτε σημείο και οποιαδήποτε στιγμή.
Online πληροφόρηση των χρηματοοικονομικών της επιχείρησης με στόχο την βελτίωση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών και την ορθή λήψη αποφάσεων που αφορούν μελλοντικές διαδικασίες και συναλλαγές.
Εξοικονόμηση χρόνου μέσα από ένα χρηστικό περιβάλλον εργασίας δεχόμενο παραμετροποιήσεις και με δυνατότητα εξατομίκευσης χωρίς όρια. Η προσθήκη πεδίων, ο σχεδιασμός οθονών και φορμών καθώς και η προσαρμογή του workflow στο επιθυμητό επιχειρηματικό μοντέλο, δημιουργούνται εύκολα και απεικονίζονται σε μία οθόνη.
Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.
Με τη Διαχείριση Τραπεζικών Λογαριασμών e-banking, το PYLON ERP προσφέρει την άμεση και αμφίδρομη ενημέρωση μεταξύ του ERP και των Τραπεζικών Λογαριασμών της επιχείρησης, παρέχοντας ασφάλεια στις συναλλαγές, άμεση ενημέρωση, αλλά και ταχύτητα στη καθημερινή λειτουργία με την αποφυγή των διπλών καταχωρήσεων που απαιτούνται μέχρι σήμερα.
Με την υπηρεσία PYLON, e-Banking Online Services καλύπτονται οι εξειδικευμένες επιχειρηματικές ανάγκες κάθε σύγχρονης και αναπτυσσόμενης επιχείρησης με απλό, εύχρηστο και αξιόπιστο τρόπο.
Επιπλέον, εξασφαλίζεται η άμεση πρόσβαση στις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα καθίσταται εφικτή η σύνδεση τραπεζικών κινήσεων με παραστατικά των εφαρμογών με αλγορίθμους έξυπνης αντιστοίχισης, αλλά και η αυτόματη δημιουργία παραστατικού από την τραπεζική κίνηση.
Με το PYLON e-banking Online Services διαθέτετε τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
Σύνδεση της πλατφόρμας PYLON με τα P.O.S. της Εθνικής Τράπεζας και της Τράπεζας Πειραιώς. Χρέωση πιστωτικής ή χρωστικής κάρτας και άμεση ενημέρωση της εφαρμογής. Καταχώρηση και εκτύπωση του ποσού συναλλαγής, γρήγορα και εύκολα χωρίς επιπλέον διαδικασίες.
Η συνεργασία της Epsilon Net με την Εθνική Τράπεζα και την Τράπεζα Πειραιώς αφορά την αδιάλειπτη σύνδεση του EFT/POS (Electronic Funds Transfer) των Τραπεζών με τις εφαρμογές της πλατφόρμας PYLON που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις.
Με την πλατφόρμα PYLON παρέχεται πλέον γρηγορότερη εξυπηρέτηση πελατών με ακόμη περισσότερη ασφάλεια στις συναλλαγές, ενώ η πληροφόρηση είναι άμεση για τους επαγγελματίες και τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Με την σύνδεση της πλατφόρμας PYLON αποφεύγεται τελείως η χειρόγραφη καταχώρηση του ποσού συναλλαγής και έτσι εκμηδενίζονται τα λάθη στις συναλλαγές βελτιστοποιώντας, κατ’ επέκταση, την εξυπηρέτηση του τελικού πελάτη.
Το PYLON εξασφαλίζει:
Με την λειτουργία Quick Order η επιχείρηση μειώνει την χρονική διάρκεια των παραγγελιών, ενώ ταυτόχρονα παρέχει ουσιαστικότερη ροή πληροφοριών. Οι καθημερινές διαδικασίες παραγγελιών γίνονται πιο αποτελεσματικές, με αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης πελατών.
Η λειτουργία Quick Order βρίσκεται εντός των βασικών λειτουργιών της παραγγελιοληψίας με την ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ότι προσφέρει τις σημαντικότερες λειτουργίες σε μία οθόνη άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια στα δεδομένα σας. Με το Quick Order διαθέτετε:
Πλήρη απεικόνιση παραγγελιών
Ένα από τα οφέλη του Quick Order είναι η εποπτεία των αποθεμάτων και παραγγελιών. Με τη δυνατότητα απεικόνισης των πρόσφατων παραγγελιών, των συνηθέστερων παραγγελιών, των «Top Sales» ειδών καθώς και τη στοχευμένη αναζήτηση προϊόντων και πωλήσεων ανά πελάτη έχετε απόλυτη πληροφόρηση για τις ενέργειες του.
Μείωση κόστους
Οι ουσιαστικές μεταβολές κόστους διαφαίνονται στις καθημερινές εργασίες της επιχείρησης. Μέσα από την επιλογή δρομολογίων για παραγγελίες και την σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου και βελτιστοποίηση εταιρικής επικοινωνίας. Επίσης με την δυνατότητα δέσμευσης αποθεμάτων καθώς και με την ενημέρωση καθυστερημένων ή λανθασμένων παραγγελιών καθορίζεται πρακτικά η καθημερινή λειτουργία μίας επιχείρησης.
Εξυπηρέτηση πελατών
Η βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών οφείλεται στην γρήγορη εισαγωγή των ειδών κατά την παραγγελία, στην επιλογή προϊόντων ανά κατηγορίες και την άμεση απεικόνιση πωλήσεων και αγορών. Όλη η συγκέντρωση δεδομένων σε μία οθόνη προσφέρει ευελιξία και ταχύτητα εξυπηρέτησης προσδίδοντας πλεονέκτημα σε μία επιχείρηση, έναντι του ανταγωνισμού.
Αναβαθμίζει την καθημερινότητα των καταστημάτων με υπηρεσίες ή τμήματα service, βελτιώνει την απόδοση του προσωπικού, εξοικονομεί χρόνο από την τιμολόγηση και την διαδικασία παραλαβής. Με την λειτουργικότητα Quick Service αυξάνεται η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη των πελατών σας προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Με την λειτουργικότητα Quick Service η διαχείριση του τμήματος Service γίνεται εύκολα, γρήγορα μέσα από μία οθόνη και επιτυγχάνει:
Βελτιστοποίηση απόδοσης του προσωπικού
Οι πελάτες σας παραπονιούνται για την εισαγωγή των προϊόντων προς επισκευή; Οι τεχνικοί αντιμετωπίζουν προβλήματα με την παραλαβή και τις παρατηρήσεις που αφορούν το προϊόν; Με την Quick Service οθόνη διευκολύνονται όλες οι διαδικασίες ώστε να υπάρχει σωστή ροή εργασιών στην επιχείρηση σας. Η γρήγορη επιλογή ειδών και η δυνατότητα άμεσης εισαγωγής παρατηρήσεων κατά την παραλαβή και την επισκευή αυξάνουν την ποιότητα και την ταχύτητα ροής των εργασιών καθώς και την απόδοση του προσωπικού.
Γρήγορη τιμολόγηση και άμεση παραλαβή/παράδοση
Η τιμολόγηση θεωρείται ένα κρίσιμο σημείο για το «κλείσιμο της διαδικασίας» και την παράδοση συσκευής. Με την λειτουργία του Quick Service οι τεχνικοί μπορούν να στείλουν αμέσως όλες τις παρατηρήσεις για την επισκευή, π.χ. ποια υλικά χρησιμοποιήθηκαν και ποιες εργασίες πραγματοποιήθηκαν. Η τιμολόγηση γίνεται αυτόματα λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους, υλικά και εκπτώσεις. Με αυτόν τον τρόπο η παραλαβή και η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται άμεσα χωρίς χρονοτριβή και περαιτέρω καθυστερήσεις.
Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών
Με την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος Service, οι πελάτες σας παραλαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες όπως η ενημέρωση για την πορεία των εργασιών και την διαμόρφωση του κόστους ανάλογα με την επιλογή της λύσης που θα προσφέρετε. Με το Quick Service βλέπετε άμεσα την εμπιστοσύνη των πελατών σας να μεγαλώνει.
Επικοινωνήστε μαζί μας!
Χρειάζεστε βοήθεια;
Συμπληρώστε την φόρμα και θα σας καλέσουμε σύντομα.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |